قانون CAN-SPAM: راهنمای انطباق برای مشاغل


آیا در تجارت خود از ایمیل استفاده می کنید؟ این CAN-SPAM قانون ، قانونی است که قوانین مربوط به ایمیل تجاری را تعیین می کند ، الزاماتی را برای پیام های تجاری تعیین می کند ، به گیرندگان این حق را می دهد که از ارسال ایمیل به آنها خودداری کرده و مجازات های سختی را برای نقض تعیین می کند.

با وجود نام آن ، CAN-SPAM قانون فقط در مورد ایمیل انبوه صدق نمی کند. این شامل همه پیامهای تجاری است ، که قانون آنها را "هرگونه پیام الکترونیکی که هدف اصلی آن تبلیغات تجاری یا تبلیغ یک محصول یا خدمات تجاری است" ، از جمله ایمیل هایی که محتوای وب سایت های تجاری را تبلیغ می کنند ، تعریف می کند. این قانون برای ایمیل های تجاری از مشاغل مستثنی نیست. این بدان معناست که همه ایمیل ها - به عنوان مثال ، پیامی به مشتریان قبلی که خط تولید جدیدی را اعلام می کند - باید مطابق قانون باشد.

هر ایمیل جداگانه با نقض قانون CAN-SPAM مشمول جریمه هایی تا سقف 16000 دلار می شود ، بنابراین عدم رعایت آن می تواند هزینه بر باشد. اما پیروی از قانون پیچیده نیست. در اینجا خلاصه ای از نیازهای اصلی CAN-SPAM آمده است:

  1. از اطلاعات هدر اشتباه یا گمراه کننده استفاده نکنید. اطلاعات "از" ، "به" ، "پاسخ به" و مسیریابی شما-از جمله نام دامنه و آدرس ایمیل اصلی-باید دقیق باشد و شخص یا شغلی که پیام را آغاز کرده است مشخص کند.
  2. از خطوط موضوعی فریبنده استفاده نکنید.عنوان موضوع باید محتوای پیام را به طور دقیق منعکس کند.
  3. پیام را به عنوان یک تبلیغ تشخیص دهید. قانون به شما این امکان را می دهد که چگونه این کار را انجام دهید ، اما شما باید به وضوح و آشکارا فاش کنید که پیام شما یک تبلیغ است.
  4. به گیرندگان بگویید که در کجا قرار دارید. پیام شما باید شامل آدرس پستی فیزیکی معتبر شما باشد. این می تواند آدرس خیابان فعلی شما ، یک صندوق پستی باشد که در سرویس پستی ایالات متحده ثبت کرده اید ، یا یک صندوق پستی خصوصی که در یک آژانس دریافت کننده پست الکترونیکی تجاری که تحت مقررات خدمات پستی تأسیس شده است ، ثبت نام کنید.
  5. به گیرندگان بگویید که چگونه از دریافت ایمیل آینده از شما خودداری کنند. پیام شما باید دارای یک توضیح واضح و آشکار باشد که چگونه گیرنده می تواند در آینده از دریافت ایمیل از شما صرف نظر کند. اعلامیه را طوری بسازید که تشخیص ، خواندن و درک آن برای افراد عادی آسان باشد. استفاده خلاقانه از اندازه ، رنگ و مکان می تواند وضوح را افزایش دهد. یک آدرس ایمیل برگشتی یا روش آسان دیگر مبتنی بر اینترنت بدهید تا به مردم اجازه دهید انتخاب خود را به شما منتقل کنند. ممکن است منویی ایجاد کنید که به گیرنده اجازه دهد از انواع خاصی از پیام ها انصراف دهد ، اما باید گزینه ای را برای توقف همه پیام های تجاری از طرف خود داشته باشید. مطمئن شوید فیلتر هرزنامه شما این درخواست های انصراف را مسدود نمی کند.
  6. درخواست های انصراف فوری را محترم کنید هر مکانیسم انصراف ارائه شده باید بتواند درخواست های انصراف را حداقل 30 روز پس از ارسال پیام شما پردازش کند. شما باید درخواست انصراف گیرنده را ظرف 10 روز کاری رعایت کنید. شما نمی توانید هزینه ای دریافت کنید ، گیرنده را ملزم کنید تا اطلاعات شخصی شخصی شما را فراتر از آدرس ایمیل در اختیار شما قرار دهد یا گیرنده را مجبور به انجام هر اقدامی غیر از ارسال ایمیل پاسخ یا بازدید از یک صفحه در وب سایت اینترنتی به عنوان شرط احترام کند. یک درخواست انصراف هنگامی که مردم به شما گفتند نمی خواهند پیام های بیشتری از شما دریافت کنند ، نمی توانید آدرس ایمیل آنها را حتی در قالب یک لیست پستی بفروشید یا منتقل کنید. تنها استثنا این است که می توانید آدرس ها را به شرکتی که استخدام کرده اید منتقل کنید تا به شما در رعایت قانون CAN-SPAM کمک کند.
  7. نظارت کنید که دیگران از طرف شما چه کار می کنند. قانون تصریح می کند که حتی اگر شرکت دیگری را برای مدیریت بازاریابی ایمیلی خود استخدام کنید ، نمی توانید مسئولیت قانونی خود را برای رعایت قانون از بین ببرید. هم شرکتی که محصول آن در پیام تبلیغ می شود و هم شرکتی که در واقع پیام را ارسال می کند ممکن است مسئولیت قانونی داشته باشد.

به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟

لطفا ببینید http://www.business.ftc.gov/documents/bus61-can-spam-act-compliance-guide-business

دسته بندی‌ها: اطلاعات